Gun Guy Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 Det är en mus i Glitzewill som vill att jag ska komma på en kåd. Jag har försökt få tag på den men det är omöjligt. Vad är kåden? Jag har gjort minst 10 såna här inleg på sama sak men det här är den sista sen orkar jag inte mer. Jag har sutit fast på det här i en månad jag är helt besat. Om ingen svarar på den här går jag i strejk! Så säg bara kåden. :mellow:
KazeN Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 En mus i glitzville som vill ha en kod? Du får nog utveckla lite. Glitzville är väl staden med korvkiosken och stadiumet va? jag kan inte komma på någon mus. Du får säga var precis du är isåfall.
Gun Guy Skrivet 7 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2005 Det är en blå mus med glasögon. Man måste få Kristal skärna numer 6 för att han ska stå där.
KazeN Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 Aah okej, då är han inte med i själva huvuduppdraget, sorry kan inte hjälpa dig =/
Gun Guy Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 12 Februari 2005 Ok men då behöver du inte svara. Kan inte någon annan svara som _Reeper_ han är bra på sånt här.
Rekommendera inlägg