Dark Link Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 Zelda Ocarina of Time finns ju till Gamecube men kan man köpa Majoras Mask tilll Gamecube? :huh:
Salzalada Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 Ja, man kan köpa Majoras Mask till GC. Köp Zelda Collectors Edition eller hur det nu stavas. Där finns Zelda 1 & 2, oot, Majoras Mask och ett spelbart demo till tww.
yoZhi Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 man kan ha d e Zelda's collectors edition
Skinnpytte Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 Går det inte bara att köpa Majora´s mask?
Dark_samus Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 vart kan man köpa den där colleectors edition?? asså ja har letat överallt men inte hittat den, inte ens som begangnad! :huh: sen hittade ja den i game i kista men de sa att man måste köpa GC för att få den o ja har redan GC....
Skinnpytte Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 Undrar också vars man kan hitta colletion edistion jag såg det en gång men då önskade jag mej itället zelda ww och sen var den borta
Joko Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 zelda collectors edition fick alla som var medlemmar i club nintendo i mars förra året
Salzalada Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 Kolla på tradera om den finns... Jag hittar allt möjligt och omöjligt där... =)
Xade Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 Den går inte att köpa ny, endast begagnad...
tomte_nisse Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 jag har collector's edition :P fick den när jag köpte min gc i den finns: The Legend of Zelda Zelda II -The Adventure of Link The Legend of Zelda Ocarina of Time The Legend of Zelda Majora's Mask :) :)
Rekommendera inlägg