Autobahn Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 När jag ska byta en avatar då står de. Avatarn uppdaterad, var god vänta Om du inte vill vänta, klicka här. Då vet ju jag att den är uppdaterad men jag får samma avatar ändå :cry: Någon som vet vad som är fel.?
xpliT Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 Du har den med tomte. För det är väl du ska ha?
shacti Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 Det du beskriver händder mig också: gör så här, ladda upp filen från datorn och sen efter att sidan laddat om (med samma ava trot s att du bytt) trycker du på refresh (upptadera om du har på svenska) sen borde den nya avan synas, det gjorde den för mig iaf.
Autobahn Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2005 Det funkar efter typ 100 misslyckade försök, men tack vare shacti så funkar det. Tack
shacti Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 inge prob. glad att jag kunde hjälpa till :)
xpliT Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 (redigerat) Okej, det funkar inte för mig heller. Ska testa att göra som shacti sa. [EDIT] Tack Shacti! Redigerat 7 Februari 2005 av Elite Commander
Dark Elite Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 Men på min står det bara att avan är uppdaterad. Fast man ser den ändå inte! Vad ska jag göra?
Dysfunction Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 När det står att avatarn är uppdaterad: GÖR INGET MER. Vänta en stund, uppdatera sidan gå och drick en kopp kaffe...för den ÄR uppdaterad. Det syns bara inte förrän man har väntat en liten stund. Så är det iaf för mig.
Dark Elite Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 (redigerat) Tack, Jokinen jag ska testa det! Det funkar inte :( Redigerat 7 Februari 2005 av InZeto
shacti Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 Prova att uppdatera flera gånger. Alltså tryck på knappen i verktygsfältet inte på sidan.
Steezy Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Skrivet 8 Februari 2005 Vänta bara ett litet tag den kommer tillslut....
Rekommendera inlägg