flewix Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 (redigerat) vet någon här hur jag lägger in en MOD som jag har laddat ner ( lagligt ) i mitt the battle of middle earth !!!!!!!!!! ( så att man får alverna )ska jag bara öppna lokaldisk c,program,ea-games,the battle of middle earth och lägga in den där eller måste jag packa upp mappen först ?vilken i så fall ska jag ta ut och lägga in utav alla dem mapparn som finns i moden eller ska hela moden in i the battle of middle earth mappen och sen att sköra eller ?snälla kan någon hjälpa mig !!! Redigerat 5 Februari 2005 av flewix Citera
AeliuS_55 Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 kan du va snäll å skicka länken till maj, så kan ja se hur man lägger in den... Citera
Andy999 Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Skrivet 10 Februari 2005 vet någon här hur jag lägger in en MOD som jag har laddat ner ( lagligt ) i mitt the battle of middle earth !!!!!!!!!! ( så att man får alverna )ska jag bara öppna lokaldisk c,program,ea-games,the battle of middle earth och lägga in den där eller måste jag packa upp mappen först ?vilken i så fall ska jag ta ut och lägga in utav alla dem mapparn som finns i moden eller ska hela moden in i the battle of middle earth mappen och sen att sköra eller ?snälla kan någon hjälpa mig !!! det finns bara lagliga modar! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.