Shark Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 När jag lägger musik på min mp- 3 så stänger den av sig själv, ibland, och det kan vara väldigt irriterande o jobbigt. :angry: Vet nån varför detta händer? :blink: :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Kolla din instruktionsbok eller ta kontakt med försäljaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Din mp3-spelare kanske inte klarar av det filformatet som låtarna har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Ja..det kan vara.. :unsure: Men det går lite bättre om jag sätter låtarna en åt gången på min mp- 3. Fattar inte varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 kanske inte har en stark prossessor eller något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 .mp3 filformatet har bäst ljud iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Om du sätter in 100låtar samtidit så kan den kracha pga av att din mp3 inte har så mkt minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Felet är enkelt, drivrutinerna är dåliga, se om tillverkaren har släpt nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 7 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Ser ut som om mp- 3:n inte klarar om jag vill lägga 4-5 låtar samtidigt. Förresten om en låt t.ex. är wma, hur gör jag om den till mp.-format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Diu kanske har knappen Hold intryckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 7 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Såklart inte!!!Då skulle jag inte sätta på den igen!!! BAHHHH>.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.