Dark Elite Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Vad är koden till Team Rockets WareHouse? Eller behöver man fixa nån konstigt sak? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Snälla svara annars kommer jag ingenstans på mitt spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonKillen Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 villket spel menar du ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 11 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 FireRed....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 kolla på serebii.net el. pokemon.marriland.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 14 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 OK. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 funkar inte för mej :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 18 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Kan inte nån skriva det här istället? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonKillen Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 ellehur jag kan inte heller gå vidare för jag måste ha lösen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonKillen Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 nu vet jag , jag kom in dit :) man ska gå till 5 island och gå till dotted hole. För att komma in där gör du cut framför dörren . Där inne hittar du saphire och när du hittar den kommer en gubbe komma fram och säga lösen till warehouse :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Bra att du skrev det för jag behövde också hjälp med det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 första koden för du på ö:1 och andra koden på Ö:6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg