MarlboroLukke Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Okej så här e det! jag har hittat "VIC" men jag fattar inte vad är det jag ska göra? :bah: så snälla berätta vad jag ska göra :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Va f*n är "vik" för nåt??? :huh: :huh: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Klädaffären va? köpa kläder? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Det heter Zip.. <_< :bah: Men vad ska du göra där?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 han kanske menar Victim Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 när du e i las veturas och har gjort nåra uppdrag så öppnar Victim om du menar zip så öppnar det nån gång när du e i san fiero... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg