Putside Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Är gta3 ett bra spel typ grafik, körkänsla, uppdrag m.m.? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 nja.. hyffsat för att vara s¨å gammalt... men GTA San Andreas ska de va ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo2 4ever Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 GTA SANDANDREAS värkar vara ett bra spel till ps2 tro mig jag har den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 öööhhh... jaha... tror du inte ja har den lr ? o vadå värkar va ett bra spel? har du inte spelat de.? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Man köper ju hellre San andreas istället för GTA 3 och Vice City .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Varför jag frågar om gta 3 är för att de andra gta spelen är så grymmt dyra så det är ju inte klokt. jag hittade nämligen gta 3 för ca 100 lappen så jag undrade bara om jag skulle slå till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Ok, jag för 100 spänn är det ju värt..:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Ja för 100 kr det är gta 3 värd för.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Ja klart det är!Men vice city coh san andreas är dubbelt så mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 jaja, men han tyckte att dom var dyra och 100 spänn är ju inte mycket för ett spel..:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Gta:vc är ju inte så dyrt längre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg