Threeforce Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Detta kallar jag mycket onödig tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zuper_tails Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 där det står ... skall du spara men antagligen skrev jag försent :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 vadå spara i spelet eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
katt123 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 ja såklart :student: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Det finns redan trådar som denna men jag svarar kort. Jag orkar ej beskriva WinRar och WinZip och annat tjafs. Om du inte vet vilka dessa program är så föresår jag att du slutar läsa nu och installerar det. Filer som heter .package sparar du i Mina Dokument/EA Games/The Sims 2/ Downloads. Filer med en ikon som der ut som en blå gubbe som kommer ut ur en låda (Vet ej hur jag ska beskriva det) ska du bara dubbelklicka på så kommer det upp ett fönster där datorn frågar om du vill installera donwloaden. Välj 'Installera'. Klart. Förstog du inget, fråga om en specifik del av installeringsprocessen istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg