Andy999 Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Hejsan! Jag håller på att göra en stor hemsida som man kan spela onlinespel och ladda hem vanliga. Man måste vara medlem för att ladda hem spelen. Vill du medverka?? Svara på medelandet. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 mitt demo är klart på mitt spel som jag gör i RPG Maker 2000.. spelet heter The Quest: The Start Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Jag vill medvärka, men som vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 mitt demo är klart på mitt spel som jag gör i RPG Maker 2000.. spelet heter The Quest: The Start Skicka den till min mejl [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Jag vill medvärka, men som vad? Typ Vad som hellst välj själv!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Men kom igen nån som kan?? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 har någon ideer skicka pm eller på msn till mig.. [email protected] ideer till mitt Resident Evil: Hazard som jag gör i RPG Maker 2003.eller kan någon leta reda på chipsets och caracther åt mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.