Gäst magiska_lasse Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 jo för faen!! har fått alla på alla banor.. men har ingen aning om vad ironskallen gör :( är det ingen som vet det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Kan nån skriva var man hittar alla döskallar? har bara hittat 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Aldrig sett innan.. O__o. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 ja har bara hittat 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag håller med "X-Box player", vart finns alla dödskallar??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Jag Har Hittat 3 st. c`,) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Jag Har Hittat 3 st. c`,) VART!!!??? :blink: :huh: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Jag har aldrig sett dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Jag har aldrig sett dom En finns på första banan men vart är dom andra? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Angel Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Om man vill veta var döskallarna finns, kan man gå in på www.xbox.net. Där står om de flesta, Om du vill ha mer finns det på www.halo2archives.s5.com/custom3.html. ;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 vad f*n gör blind skull? enda som händer är att man inte kan se sin gubbe, men fienderna kan fortfarande se en :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Angel Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Det är liksom det som är poängen B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg