Farenhait Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Vad i helsike funkar era msn det är nått j*vla skit jga känner några som inte får igång deras msn heller vad i helsije är det för snälla hjälp mig msn är mitt liv hoppas det inte håller igång något länge. :blink: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Läs mer här. http://messenger.msn.se/Default.aspx?aspxe...h=/Default.aspx Om MSN är ditt liv tycker jag nästan synd om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Det funkar snart ska du se. ;) Har hänt så flera gånger förut för mig, håller oftast på i nån timma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Senast det hände för mig så varade det i ett dygn typ..för att alla använde den nya BETA-versionen(som är gammal nu). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 asså mitt varade i 3 dagar. och det var på beta versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 8 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Det händer typ alltid med mig mne det brukar aldrig vara länge. Kanske håller 1timma sen funkar det men undra vraför detta skit händer egentligen. När kommer det riktiga 7.0 ut egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Senast det hände för mig så varade det i ett dygn typ..för att alla använde den nya BETA-versionen(som är gammal nu). Beta är bara en test-version så det funkar inte så himla bra! Tyveer! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Senast det hände för mig så varade det i ett dygn typ..för att alla använde den nya BETA-versionen(som är gammal nu). Det är ju bättre att ha betan än att använda windowns messenger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Nu funkar det för mig.:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Om ni är så msn desperata så att ni inte har någonting att göra när det slutar fungera, vilket händer rätt ofta, så tycker jag som #21, det är synd om er.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.