nr.7 Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Men vet du något om LP? Figure 09 ROCKS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 kallar ni LP metall??? jag tycker det är ROCK :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 kallar ni LP metall??? jag tycker det är ROCK :cool: Linkin Park är mer Metal än rock! Har Linkin Parks skivor Hybrid Theory och Meteora, minfavortlåt är antingen Somwhere I belong llr Breaking the Habit. På tal om Collision Course så är den kort bara för att den gjordes på 4dagar det är otroligt bra musik dom har lyckats få fram på den korta tiden tycker inte ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admiralendk Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 har alla dom där låtarna gillar mest låten numb den äger :cool: HÅLLER MED DIG! NUMB 4-ever! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Dumhuve d e en mash up! ! ! ! Jag har den å den äger stoort fast jag inte gillar Rap.... den e skit grym gillar alla låtarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Blanda hiphop o metal...hiphopen förstör ju f*n ba allting. du vet väl att Linkin Park har hip hop i sina låtar åsså ??? Mike brukar rappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 hahaha alla e töntar här som tror att dom kan allt va faan hahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 onödigt med tre inlägg i rad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 hahaha alla e töntar här som tror att dom kan allt va faan hahahahahaha Då så är du nog en av dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 kallar ni LP metall??? jag tycker det är ROCK :cool: Det är Rock-Melodi med Rap-Sång. Det kallas "Gangster Rap", tror jag :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 (redigerat) Gangster rap är väl sådan rap där man rappar mkt knark sex med mera Det är väl 50cent, DR Dre och The game som gör sån. Redigerat 6 Mars 2005 av Meteora Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Blanda hiphop o metal...hiphopen förstör ju f*n ba allting. nej itne hip-hop... rap och hip-hop e olika saker.... Hip-hop är melodin och rap är sången/pratet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.