Putside Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 är det bara jag som har prov i nästan alla ämnen FÖRE sportlovet då man bara är som tröttast . ( VECKAN före alltså ). LÄNGTAR TILL SPORTLOVET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VILL ÅKA SKIDOR MED POLARNA ............................................ I NORGE!! men först så måste jag klippa mig eftersom att jag har aslångt hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Har ett NO-prov nu innan sportlovet. Ps. Man ska ha långt hår ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 är det bara jag som har prov i nästan alla ämnen FÖRE sportlovet då man bara är som tröttast . ( VECKAN före alltså ). LÄNGTAR TILL SPORTLOVET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VILL ÅKA SKIDOR MED POLARNA ............................................ I NORGE!! men först så måste jag klippa mig eftersom att jag har aslångt hår. var för då??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 vi har nationela proven typ var 2-3 dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Kemi prov Engelska prov Har vi kvar. innan :kung: sportlovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 (redigerat) Vi har bara sex och samlevnads i NO! :D Redigerat 16 Februari 2005 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Kemi prov Engelska prov Har vi kvar. innan :kung: sportlovet jag med :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 (redigerat) Vi har bara sex och samlevnads i NO! :D jag med :cool: Redigerat 19 Februari 2005 av mr_game Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 bWAhaahahaha ( <--Grinder ) Norrk'o'ping goes pwnage^^ Vi har ju redan lov :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 mitt lov började idag...lr ja...på måndag om man ska vara så petnoga. har faktiskt inte haft så många prov denna vecka...bara ca 3-4st. förra året hade jag en dag med bara någon form av prov/förhör! gissa om jag var trött efteråt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 loved började iförrgår... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.