Gäst Oscar 2004 Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 vad ska sidan heta?? Hur gjör man gubbar och sånt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Men om man mördar någon borde den tappa saker... (som den har i handen) Typ en kniv lr pistol om du nu lyckas så kommer jag att vara med bäst att vara beväpnad när man kan mörda och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Hoppas detta nu lyckas. Alla andra Habbo-trådar las ner. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 (redigerat) Man gör gubbar med nåt 3d program som 3d studio max men jag gör vapen i zmodeler som är gratis. ps har 3d studio också men zmodeler är lättare. det hade varit bra med några fler som hjälpte till. man tappar saker som man har i handen men inte i huset tror jag + att man kommer till sjukhuset när man blir mördad. man ska också kunna göra och skapa uppdrag och jobba.(tror jag men det kanske blir svårt att hitta host. hoppas att detta går ochinte segar ner interner totalt. (kanske hackar lite) för det kan bli rätt stort. Redigerat 22 Februari 2005 av nesse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 jag skulle vilja hjälpa till du kan adda min msn som är [email protected] snälla adda mig för jag vill gärna hjälpa till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 (redigerat) jag skulle vilja hjälpa till du kan adda min msn som är [email protected] snälla adda mig för jag vill gärna hjälpa till vad kan du? snälla kan nån mer hjälpa till? gärna med modeleringen (blir väl omkring 250 objekt. jobbigt att vara ensam. :lol: Redigerat 22 Februari 2005 av nesse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 ja jag kan jag kan färg läga allt svin bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 23 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Det kommer ta jätte lång tid eftersom vi e så några! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 men bara ge mig bilder så färg lägger jag dom adda mig på min msn [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 23 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 (redigerat) Redigerat 19 Juni 2011 av Zonix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 23 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.