Rallypacker Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 hittar du på nya sätt att spela spel på en konsoll som är snygg är du inte dålig... "ägd" är det ett sånt uttryck som folk med inte tillräckliga ordföråd andvänder?Äller är det bara korkat stockholmska? Blir så j*vla trött <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 hittar du på nya sätt att spela spel på en konsoll som är snygg är du inte dålig... WOW du slog världrekordet i ljugning grattis... haha jag kommer inte från stockholm :P :P SUR...va???? lite sur kanske??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 kanske en aning... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 nu börjar det här forumet spåra ut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Tillbaks till det tråden handlade om, Xbox 2 ;) Jag tror Xbox 2 kommer bli perfekt, och hoppas på en fräckare design än dens föregångare hade :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 X-box 2 blir en Flopp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 X-box 2 blir en Flopp! Motivera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 den kommer ut i sommaren i 2006 den kommer att klara hl 2 utan att anstrenga sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Neej, snälla skona oss. Dra inte in massa Half Life grunkor. Kör på Halo serien fullt ut, med inslag av uppföljare till Fable. Till en början iallafall :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 det verkar som om microsoft har mörkat en massa saker om xbox 2. Först trodde man att det skulle bli ganska dåligt, men antagligen kommer hd:n vara större, asgrymt grafik och proccesor från IBM! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Sammarbete med IBM för att framställa en spelkonsol ? Låter intressant. Större hårddisk, jag har ingenting mer än sparfiler på min hårddisk, så jag förstår inte varför. Och hårddisken på en Xbox, är större än min dators. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 tror att man skall kunna ha program och en större valfrihet när det gäller xbox live... Man kanske kan tanka hem spel via xboxen... Lagligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg