rotex Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Hej. När jag trycker Ctrl+Shift+C så kommer ingenting upp :( Vad ska göra för att åtgärda det? Det kanske finns ett annat kommando? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Finns inget annat kännt sätt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 du trycker nog inte inne knapparna samtidigt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotex Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 du trycker nog inte inne knapparna samtidigt.... Tror du att jag är dum? Jag har provat allt, hållt in Ctrl+Alt+C, Ctrl+Shift+C, Ctrl+Shift+Alt+C och provat olika knappar til de här kommandon, men det är itne så viktigt med fusk, jag klarar mig utan de ocskå :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lixa Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Tryck i ordentligt!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 annars kommer rutan man skriver i upp längst upp på skärmen!!! å det e ctrl+shift+c :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Prova att trycka snabbt på alla samtidigt. Det brukar inte fungera om man trycker hårt och håller in knapparna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg