Gäst Tutankoopa Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Jag såg på en reklam att det fanns en ny oboy som Hette Dumle oboy. Så morsan köpte den och när jag smakade på den så Smakade den Exakt som vanlig oboy. Jag tycker dumle oboyen luras Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 såklart det är samma bara olika märken.. som Marabou kan inte dömma Cloetta för dom också gör chocklad som smakar väldigt likt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 De luras inte. Det är ganska givet att de smakar ugnefär likadant. Hade du väntat dig att Dumleoboyen skulle smaka likadant som Dumlekaramellerna? Det är som 0013 sa. Choklad smakar (nästan) likadant trots olika märken. Samma med chips, ostbågar, jordnötter osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 "Köp inte det där. Det smakar bajs." -En tjej jag känner som jobbar på ICA om den nya Dumle Oboyen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 ofta hon äter bajs.... hon kanske tycker det är gott :/ då är den ju god Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 ofta hon äter bajs.... hon kanske tycker det är gott :/ då är den ju god "Köp inte det där" Hon avråder från att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 amen jag tycker det är för jävligt. ja, vadå. "jippie, jag hittade ett recept från 100år före kristus! yeh vi gör oboj!" sen använder dom samma sak. t.e.x på binor reklam (vet att det är ett dåligt exempel) men alla säger att dom ska hålla tät samma j*vla gummianka som åker ner i röret medans en anan bina inte åker ner med gummiankan lika fort! so what dom har gjort den 100gånger med olika bindor hur många gånger har ni hört: "håller tätt när du behöver" eller "sitter din binda fel?" eller "otrolig upsugningsförmåga" det är försävligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 "Nya flashiga DUMLEOBOYEN är här !" Enda felet är att den kostar en tia mer än vanlig oboy, och smakar likadant. Om inte sämre. Dumle är ju godis, gott godis. Som många köper. Såklart att Dumleoboy gör bra reklam, Tutankoopa gick på det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst the tibian Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 :) den smakar ju helt ok :gitarr: men lite oboy smak har den den e dyrre och man måste ta mer skedar :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 De luras inte. Det är ganska givet att de smakar ugnefär likadant. Hade du väntat dig att Dumleoboyen skulle smaka likadant som Dumlekaramellerna? Det är som 0013 sa. Choklad smakar (nästan) likadant trots olika märken. Samma med chips, ostbågar, jordnötter osv. AA jag hade Vänta mig att den skulle smaka som Dummle Kolor :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 det är vell mer oboy pulver som följer med i den nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Asså t.ex den där nya Oboy chokladen dem tog ut för kanske några månader sen den smakar samma sak om Marabo asså att det är inte affärerna som lurar det är ni som köper och vill smacka betyder det att företaget lurar eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.