0013 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 ofta hon äter bajs.... hon kanske tycker det är gott :/ då är den ju god mm hon sa aldrig att den var äcklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Oboy är fruktansvärt onyttigt. Borsta tänderna direkt efter ni druckit. Titta bara på sockerhalten på förpackingen, hemskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 ofta hon äter bajs.... hon kanske tycker det är gott :/ då är den ju god fullkomligt rätt har inte druckit oboy på kanske 5 månader O_O köper aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Oboy är fruktansvärt onyttigt. Borsta tänderna direkt efter ni druckit. Titta bara på sockerhalten på förpackingen, hemskt. Å jag dricker 3 glas per DAG och jag bostar inte tänderna direkt efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 = femtioelva tandläkar besök på fyra dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 = femtioelva tandläkar besök på fyra dagar. Nää då jag har inte haft ett enda Hål i hela mitt liv så jag har nog starka Tänder :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 jag dricker väl ibland men jag orkar inte borsta efter.... jag har inte fel på mina tänder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 = femtioelva tandläkar besök på fyra dagar. Elr en dålig tandläkare som inte noterar hålen :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Jag tycker att det är svårt att Röra i Dummle oboyen den vill inte blanda sig. All oboyen ligger på Botten. Dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Oboy e ju ganska popis e det inte bara ett sätt att "dom som nu har gjort den" tjäna pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Jag har dumleoboyen och den smakar skit jämfört med den andrar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag har dumleoboyen och den smakar skit jämfört med den andrar :( skit smakar det väll inte riktigt men det smakar helt klart inte gött!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.