Guggo Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 men skitsamma asså, oboy som oboy, choklad som choklad och tvättmedel som tvätt medel, allt är likadant, bara priset skiljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Hur mycket skilljer priset på Dumle oboy och Vanlig oboy ?? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 hmm, vet inte om jag ska vat aärlig, men kan nästan slå vad på att det skiljer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Hallå det heter inte Oboy för att det är chokladDryck den heter bara Dumle jag såg det i reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 O'boy är märket för chokladen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Oboy är fruktansvärt onyttigt. Borsta tänderna direkt efter ni druckit. Titta bara på sockerhalten på förpackingen, hemskt. Det jag sagt hela tiden. Ta några kilo socker, blanda med några gram kakao och häll i lite vatten och voila så har du oboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 O'boy är märket för chokladen Marabou gör ju Oboy, men jag har aldrig hört talas om Dumle-Oboy... Jag har däremot smakat Dumle Cocoa från Fazer och den är god. Tar man nog mycket känner man att det finns lite dumlesmak däri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Tar man nog mycket känner man att det finns lite dumlesmak däri. Nepp jag lovar att det inte smakar ett dugg Dumle ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Tycker att dumle oboy och den vanliga smakar eXakt likadant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 ofta hon äter bajs.... hon kanske tycker det är gott :/ då är den ju god Nej, men det är det hon menar. Annars så hade hon väl rekomenderat mej att köpa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 hon kanske itne ville du skulle ta den ifrån henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 hon kanske itne ville du skulle ta den ifrån henne? Det är föga troligt, so shut up now. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.