Mikael Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Vilken bil ska man använda när man kör den där cupen då man ska köra alla banor samtidigt på 150 cc? Jag så himla j*vla nära att klara den cupen, jag behövde bara komma 1:a på Stjärn-banan, så skulle jag ha vunnit hela cupen, men jag kom tyvärr 4:a på den banan och 2:a sammanlagt. Jag har nu kommit 2:a ca 3-4 gånger i rad, börjar bli lite tröttsamt nu, så vilken bil ska man ha? Tacksam för svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Om du menar Special cup så tycker jag: Baby Mario och Baby luigi i Baby Luigi´s kart Toad och Toadette i Toad´s kart Eller en blandning av dom i Rocket bullet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 jag tycker också baby mario och baby luigi i baby luigis kart jag klarade det med dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 28 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Nej, inte Special Cup, cupen som man kör alla 16 banor samtidigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Antingen Babymario och Babyluigi i Babyluigis kart, eller Mario och Paratropa i Luigis kart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 hur får man den cupen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 nu vet jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 28 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Man ska klara alla cuper på 50, 100 och 150 cc, då får man cupen där alla banor finns. Och till alla andra: Jag har klarat cupen nu med Diddy Kong och Koopa Troopa something whatever. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 hur får man så man kan köra spegel vänt :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 28 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Man skall klara alla cuper på 50 cc, 100 cc och 150 cc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Man ska klara alla cuper på 50, 100 och 150 cc, då får man cupen där alla banor finns. Och till alla andra: Jag har klarat cupen nu med Diddy Kong och Koopa Troopa something whatever. :S Koopa troopa?????? Patroopa eller Koopa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Just det, någon av dem är det, jag kan inte namnen på de här lustiga figurerna :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg