ipswicher Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Vars finns järn bootsen och hur smälter man zoras domain när det är is! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Vars finns järn bootsen och hur smälter man zoras domain när det är is! Båda svaren ligger i Ice Cavern (säger inte mer). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ipswicher Skrivet 11 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 i ice cavern hittar jag bara the map .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ipswicher Skrivet 11 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 asså ja vet vars man tar blue fire man vars i zoras domain ska man he blue fire så allt smälts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ipswicher Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Hjälp då är inte det här forumet till för det! mariobros hjälp du kan ju ! jag hittar bara kartan (the map) i ice cavern ! i första rummet sen jag en ingång med jag kan inte komma upp ditt det är för högt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 du ska hämta blå eld i flaskor i Ice Cavern, sen ska du hälla det på den kuben du vill tina upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 sen så när man gjort det så ska man möta en stor varg och när man dödat den så får man järnbootsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Det enda du kan tina är det som är rött t.ex. kungen. Sen får du zora´s tunic om du tinar kungen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Använd Zora's Tunic när du går in i Water Temple för att ej drunkna i vatten. Och Iron boots för att gå på botten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg