Slasktratt Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Mitt Ska/Reggae band har gjort en del, senaste låten hette Sunshine In Afternoon, eller så var det Sandwich Without Cheese. Vet inte riktigt. Mesigt att göra på datorn ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Mm, om man gör musik på datorn så låter det ju bara pling-plong hela tiden <_< Altså är det både bättre och roligare att göra musik med *riktiga* instrument ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Jaa och mina 3 kompisar ska göra ett hiphop band nåt som vet var man kan ladda ner program som gör ljud ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Det är ju tåkigt att göra låtar på datorn me massa techno-ljud <_< Man ska ju göra musik IRL med riktiga instrument. det gör jag ochså :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Jag bara hittar på lite texter som jag sjunger en gång sen glömmer jag dem igen. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Har skrivit lite sånger. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Det är ju klart man är låtskrivare, bandet måste ju ha nåt att spela upp för publiken! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Jag o två kompisar spelar i ett band och vi har gjort några egna låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 I min press är låten som min brors kompisar som har gjort den jag och mina kompisar ska göra i samma stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 f*n vilken dålig musik :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 lol, 0012, vad ska man kalla det där ? Wannabe Förorts Hiphop ? Totalt värdelöst. xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.