-=jedi knight=- Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 förlåt då att jag har hittat samus naken i ssb jag har sett bilder från metroid och en massa bilder på den "nakna" Samus och sen testat om det går på ssb jag är så ledsen att jag gjorde en tråd om det :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 ja...men samus har ju typ en metalldräkt så den går inte helt igenom nej man ser ju hud färg typ, inte metal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 elen går igenom metallen men inte kroppen...därför ser man inget skelett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 ja, så är det... tänk dig mario eller nån naken, vad äckligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jag har inte hängt med så bra! I vilken av spelen blir hon naken? Till gamecube eller till N64? (Måste få veta) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 men vad tror du, det här är NINTENDO 64 forumet, allså är det självklarat att det e N64! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jamen förlåt då att jag har tappat bort min glajjor :D Men jag har ju inte ssb på 64 :/ Ska nog låna de då :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jaha, men skriv inte massa onödigt... du får ju kolla var du är nånsatns! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jaha, men skriv inte massa onödigt... du får ju kolla var du är nånsatns! vadå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 men du kanske ska kolla igen om diskutionen innan du skiver massa SPAM!!! det vi mena var att han kom lite fel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 nja han pratar väll forforande om ssb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 nej, han undra i vilket spel hon va naken i, och det hör ju inte hit, för det står ju klart o tydligt vilket spel det är, och du kan väl sluta skriva massa onödigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg