kamikazeb Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Hur animerar man sitt namn på Call of Duty? (jag vet att man byter färger med ^1 grejen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Animera? Hur menar du nu? När någons namn växlar flera ggr? Det måste man väl ändra namnet flera ggr för att göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 går det? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kamikazeb Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 jag menar att när man tar upp stastsen så skiftar ens namn typ: Först står det "{TEM}pvt.Adri" sen ändras det till "i rock" nått sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Det är nog så att de har förberätt allt och bara sitter och ändrar namn. Jag har också sett det och det ser tufft ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.