Slasktratt Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Sverige har så gott som inget militärt försvar. Detta är förjävligt, vi har ungefär 7000 soldater i landet, vilket inte räcker någon vart. Om Sverige nånsin ska bli en stormakt igen eller ens överleva, behövs soldater. Allting här i världen handlar om krig. Och sånt ska även oskyldiga Sverige vara berädda på. Det känns oroligt utan soldater, eller poliser. Tänk den dag då Sverige blir utsatta för terrordåd, hur f*n ska vi svara ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Mm, dom stänger ju f*n ner alla militäranläggningar i landet..Nu senast så lade dom ner AMF4 här i Gbg har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 (redigerat) vad har vi att skylla på? som vanligt så har vi skit lite pengar i sverige vi kommer nog aldrig bli en stormakt eftersom vi anser att sverige inte behöver det, iallfall den regering vi har nu. plus så spelar inte gränser roll längre eftersom vi låter alla komma och bo hur f*n som dom vill Redigerat 12 Februari 2005 av Apoca Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 ...Bara för att vi har en kvinna som försvarsminister! Sen när började kvinnor intressera sig för krig,för det är ju det det här handlar om! Ändring tack! Större försvar,Manligt försvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 mm... mer militär... men sverige har ju inte råd, de ska ju betala alla utlänningar som kommer hit hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Kostar inte dom rensvenska någonting ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Kostar inte dom rensvenska någonting ? Jo,men skulle vi sluta ta in muslimer skulle vi ha ett rikare svenkst folk,eller vill du att msulimerna skall vara ett rikt Arabiskt folk i sverige eller?UT MED MUSSERNA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Det var inte så jag menade. Sverige är alldeles för oförberedda på ett terrordåd. Mer pengar bör läggas på försvaret och militären. Alla män över 20 år bör kunna hantera ett vapen, detta genom att ha gått i lumpen. Lumpen bör vara obligatorisk, även om det bara handlar om en 3 veckors kurs till 1 år. Högre löner till dom som jobbar högt inom militären, på så sätt bygg upp försvaret. Pengar lockar, fler skulle vilja bli något inom militären. Sverige är bra som det är, tillbaka draget och utanför krig, men vi ska vara beredda. Lär folk slåss för f*n ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Presis sverige lägger ner typ alt med vapen och sånt så fjantigt behövs mer soldater därför att man vet inte om sverige kommer hända att det blir terroKrig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 (redigerat) Fuel asså fattar du att det är kristna som är råttor om du säger så till muslimer vadå arabiska länderna t.ex har mycket olja och nu har alla amerikaner pumpat upp alt så blir det fattigt Arab länderna har mycket olja ja men dem får inte typ ha det så t.ex i norge finns det också många muslimer och i norge finns det mycket olja !Du fuel är en rasist kan man säga eftersom du hatar muslimer ! Och att alla som födds i jorden har rätt att leva i jorden >:( ! Redigerat 13 Februari 2005 av 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 7000 soldater räcker inte på långa vägar, 4 000 000+ ska det vara ! Den dag då Sverige utsätts för nåt som börjar på T och slutet på Error (:P), ska vi för f*n svara. Om denna terrorism någongång ska sluta finnas, bör det göras nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Fuel asså fattar du att det är kristna som är råttor om du säger så till muslimer vadå arabiska länderna t.ex har mycket olja och nu har alla amerikaner pumpat upp alt så blir det fattigt Arab länderna har mycket olja ja men dem får inte typ ha det så t.ex i norge finns det också många muslimer och i norge finns det mycket olja !Du fuel är en rasist kan man säga eftersom du hatar muslimer ! Och att alla som födds i jorden har rätt att leva i jorden >:( ! Jag uttrycker mig så,endast för att en muslim har bråkat med mig,och då tar jag ut allt mitt hat mot honomm på de flesta! Så se det som din ''broder'' har vart tyken mot mig¨.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.