Hoppa till innehåll

Den Svenska Militären.

Slasktratt

Rekommendera inlägg

Sverige har så gott som inget militärt försvar.

Detta är förjävligt, vi har ungefär 7000 soldater i landet, vilket inte räcker någon vart. Om Sverige nånsin ska bli en stormakt igen eller ens överleva, behövs soldater. Allting här i världen handlar om krig. Och sånt ska även oskyldiga Sverige vara berädda på.

Det känns oroligt utan soldater, eller poliser. Tänk den dag då Sverige blir utsatta för terrordåd, hur f*n ska vi svara ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

vad har vi att skylla på? som vanligt så har vi skit lite pengar i sverige vi kommer nog aldrig bli en stormakt eftersom vi anser att sverige inte behöver det, iallfall den regering vi har nu. plus så spelar inte gränser roll längre eftersom vi låter alla komma och bo hur f*n som dom vill

Redigerat av Apoca
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...Bara för att vi har en kvinna som försvarsminister! Sen när började kvinnor intressera sig för krig,för det är ju det det här handlar om! Ändring tack! Större försvar,Manligt försvar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kostar inte dom rensvenska någonting ?

Jo,men skulle vi sluta ta in muslimer skulle vi ha ett rikare svenkst folk,eller vill du att msulimerna skall vara ett rikt Arabiskt folk i sverige eller?UT MED MUSSERNA!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var inte så jag menade.

Sverige är alldeles för oförberedda på ett terrordåd.

Mer pengar bör läggas på försvaret och militären. Alla män över 20 år bör kunna hantera ett vapen, detta genom att ha gått i lumpen. Lumpen bör vara obligatorisk, även om det bara handlar om en 3 veckors kurs till 1 år. Högre löner till dom som jobbar högt inom militären, på så sätt bygg upp försvaret.

Pengar lockar, fler skulle vilja bli något inom militären.

Sverige är bra som det är, tillbaka draget och utanför krig, men vi ska vara beredda.

Lär folk slåss för f*n !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fuel asså fattar du att det är kristna som är råttor om du säger så till muslimer vadå arabiska länderna t.ex har mycket olja och nu har alla amerikaner pumpat upp alt så blir det fattigt Arab länderna har mycket olja ja men dem får inte typ ha det så t.ex i norge finns det också många muslimer och i norge finns det mycket olja !Du fuel är en rasist kan man säga eftersom du hatar muslimer ! Och att alla som födds i jorden har rätt att leva i jorden >:( !

Redigerat av 12
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fuel asså fattar du att det är kristna som är råttor om du säger så till muslimer vadå arabiska länderna t.ex har mycket olja och nu har alla amerikaner pumpat upp alt så blir det fattigt Arab länderna har mycket olja ja men dem får inte typ ha det så t.ex i norge finns det också många muslimer och i norge finns det mycket olja !Du fuel är en rasist kan man säga eftersom du hatar muslimer ! Och att alla som födds i jorden har rätt att leva i jorden  >:( !

Jag uttrycker mig så,endast för att en muslim har bråkat med mig,och då tar jag ut allt mitt hat mot honomm på de flesta! Så se det som din ''broder'' har vart tyken mot mig¨....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...