Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Ok sen om sverige misslyckas så kommer ni inte tycka det är kul norge kommer fram med en massa pansar vagn och bombar alt !.Låt norge vara ifred om sverige startar krig är det samma som med USA ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Sverige måste attackera Norge om vi ska överleva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Överlever vi inte nu eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Överlever vi inte nu eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Jo, iof. Med väldigt lite pengar, och pinsamt försvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Dem har ju sån hög skatt och borde känna pengar -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Skatten idag läggs på svinäcklig skolmat och tvål-/läskautomater på sjukhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Aha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 skatten idag läggs på svenska cp sjukskriva vuxna! och folk som lever på bidrag, det är det som är felet idag, att ingen orkar göra något. tvål och läsk är nödvänigt att ha, och äcklig mat kanske är lite överdrivet eftersom det är skilnad mellan komun och komun på maten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Men de säger att den pengarna som går till skatt, gör så att barn får mat i skolan, och ska lära sig nåt. Helt fel. Jag lär mig visserligen, och jag kan äta det jag bjuds på, men det skulle kunna se bättre ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tibia boy Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Vi skulle ha en chans om vi mass producerade jas plan och bombade norge? men då skulle vi inte få någon av deras befolkning som arme. varför tjatar ni på försvar om vi ska ha flera soldater? Visst kan soldater bara bra men om terror eller krig skulle utbryta så skulle vi klara oss om vi satsade på saker som Skydd mot virus, biologiska farliga ämnen och hemliga gömställen. Vart skulle de här människorna komma från? Norr väst öst eller syd? Norge,finland,damark östersjön vi har den optimala platens för skydd! så vi behövder inte soldater. Därför ska vi satsa på skydd som jag sa innan antibiotika och kanska uppgradera radar så vi ser om det kommer atombomber mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Anfall är bästa försvar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.