zapp7up Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Vid Gelato Beach när den stora larven ligger på ägget (episod 2 el. 3) hur ska man då göra för att få ner de stora fåglarna som går på speglarna? Svara fort! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zapp7up Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Snälla svara!!!! Jag måste verkligen ha hjälp!! Please!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splinter_fox7 Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 du ska spruta vatten på dem så att dem så de holler på att ramlla sen ska du hoppa ner dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zapp7up Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 du ska spruta vatten på dem så att dem så de holler på att ramlla sen ska du hoppa ner dem men när jag hoppar så gör jag bara illa mig!! Tack för svaret föresten!!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 jo du ska spruta på dem tills de står och vinglar på kanten sen ska du stå på andra sidan spegeln asså om han ä på den norra sidan av spegeln ska du gå till den södra sidan av spegeln och göra A+R (den du slår neråt med, snurrar runt och landar på arslet...) så flyger han iväg... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Det är så :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 (redigerat) Spruta vatten på honom/dom så han/dom står på ett ben och gör det här vid kanten annars går det inte. När han/dom står på ett ben springer du till andra sidan spegeln alltså mit emot. Då gör du en duns så flyger han/dom iväg. PS Gör detta fort för det tar bra några sekunder inan han/dom får balans igen. Redigerat 12 Februari 2005 av Gun Guy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 hej hej :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
superdino Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 jo du ska spruta på dem tills de står och vinglar på kanten sen ska du stå på andra sidan spegeln asså om han ä på den norra sidan av spegeln ska du gå till den södra sidan av spegeln och göra A+R (den du slår neråt med, snurrar runt och landar på arslet...) så flyger han iväg... ;) du har så rätt så :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Bra förklarat Helt rätt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 §1.11 http://forum.fuska.se/index.php?act=boardrules Läs reglerna för guds skull. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg