Dempa Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 :cool: Nån som lysnar på honom? Och i så fall vilken favorit låt har du? :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Jag hatar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Han är grymmt skön! bra låtar: Ragnar, Lennart, Egon, Elin, Raggar rock, Gunnila, Het...eller vad den heter (hellst techno mixen), Kärring, m fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Han rockar... Ragnar, Lennart, RaggarRock och kärring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Yeah han rockar fett! Låtar: Ragnar, Het, Blåa Sockiplast, Ander och jag och många mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Han är oseriös och ful. Kassa låtar och inte mycket till musik, ner med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Dr. Kosmos aeger iaf han.. Han har gjort EN bra låt; Nu Du Kärring. Ragnar e en låt jag lyssnade på när jag va 10 =/ mog1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Jag lyssnade på honom i 3an. Då var han lite kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Han äger OREGANO och EN gÅNG ÄR INGEN GÅNG e lätt bäst!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 jag säger en sak. hultfredsfestivalen är lungt den bästa låten! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 ragnar,lennart,hultfredsfestivalen, nu du kärring, mfl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 ragnar,lennart,hultfredsfestivalen, nu du kärring, mfl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.