Sharzor Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Skrivet 3 Maj 2005 (redigerat) min dröm konsoll skulle va att alla spel inklusive gammla spel och dator på den och den ska ha inbyggd stor biograf spelare (kom inte på va det heter) som går att spela mot vilken vägg som helst mörker/ljus inställning automatisk och ska heta cyber station kommer ut typ år 2070 :D och tilläget e spats ide om bestälning via konsollen konto på konsollen du betalar och dom tar från kontot och skickar över informationen det enda du behöver göra undertiden e att skriva in vilket spel och sätta i en tom cd fy va detta inlägg blev långt Redigerat 3 Maj 2005 av speedez
Gäst Moonwall Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Skrivet 4 Maj 2005 drömkonsollen..... vet ej. det kommer ju bara bättre å bättre.
Lander Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Skrivet 8 Maj 2005 Jag skulle vilja att Nintendo Microsoft och Sony gjorde en super konsoll där man kunde spela alla spel som finns på och det skule vara en inbyggd tv i den så man inte behövde ha en tv för att spela den, den skulle inte vara så tung heller man ska kunna bära dne och ta med dne på semester och man skulle kunna spela över internet med den och ne sån där Pitchochatt som är med i NDS skulle finnas men man skulle kunna chatta med dom som är typ 1 km bort.Det är min drömkonsol.
Tomi Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Jag skulle vilja att Nintendo Microsoft och Sony gjorde en super konsoll där man kunde spela alla spel som finns på och det skule vara en inbyggd tv i den så man inte behövde ha en tv för att spela den, den skulle inte vara så tung heller man ska kunna bära dne och ta med dne på semester och man skulle kunna spela över internet med den och ne sån där Pitchochatt som är med i NDS skulle finnas men man skulle kunna chatta med dom som är typ 1 km bort.Det är min drömkonsol. http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/edoom/Thinkingof_.gifdet låter riktigt bra
LuddE Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Den bästa konsollen skulle vara bärbar! Som man kan koppla in i Tvn när man kommer hem osv..
PCH Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 (redigerat) Håller med Trollungen om en Nintendo konsol som det är alla deras konsoler genom tiderna Redigerat 2 Juni 2005 av PCH
Shadow of Darkness Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Skrivet 7 Juni 2005 Revolution kommer ju ha stöd att ladda hem dom gamla spelen. Det kommer att finnas 200 spel att ladda hem vid releasen. Min dröm konsol skulle vara en som man kunde koppla din datorn så att man får internet stöd så kan man ladda hem banor och skapa egna och sånt till t.ex Mario Kart Doule Dash
Rekommendera inlägg