msxmsx Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 förut fick jag spel som gta killzone socom2 och sånt men nu har mamma och pappa blivit stränga.men vet ni nåra bra skjut spel med 12+ eller mindre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 förut fick jag spel som gta killzone socom2 och sånt men nu har mamma och pappa blivit stränga.men vet ni nåra bra skjut spel med 12+ eller mindre MedalOfHonorRisingSun är 12+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 jag har medal of honor frontline och rising sun Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 27 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 gta är väll inte lämpligt för mig jag är ju bara 9 fast jag har ju spelat gta vc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 gta är väll inte lämpligt för mig jag är ju bara 9 fast jag har ju spelat gta vc. Min kusin som är 8 har spelat san andreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 HALO 2 finns inte till PS 2 devilgirl!... eller gör de det? :huh: :blink: mina favoriter är dragonballz: budokai 3 och need for speed underground 1 och 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muzap Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 rumble racing och ssx 3 tycker jag e bra (rumble racing är ganska gammalt) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 28 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 jag har fafy ssx3 förut men jag gillade inte det så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Köp Ratchet and clank 3 eller sagan om den tredje tidsåldern!! :) :cool: PS ssx3 är suuper bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 3 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 (redigerat) idag köpte jag goldeneye roug agent för 349 tyckte ni att det var ett bra köp? alla säger spel som är från typ 16 eller 18 och jag är bara 9 fast förut när jag var 8 fick jag spel från 16 och 18 :huh: lite konstigt.Och nu känner jag mig så liten när alla säger förslag på spel som gta sa och killzon tex Redigerat 5 Mars 2005 av msxmsx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg