-=jedi knight=- Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Näe...Pistolen var lite för liten... :P pffa AHAHAHAA!!! snygg bild. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 bilden e grym, men hans huvud e lite smalt...skulle varit som ssmb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 här är en till bild på fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 :D grymt bra bild. Men är det bara jag som tycker Fox verkar lite sur :P Fast varför måste spelet släppas så sent...vill att det ska komma nu <_< :visslar: Hare bra :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Den bilde var också grymm. Måste köpa Starfox assult! Har funderat på att beställa från USA i mars...men det får bli DS istället. Starfox 2 har ju inte fått jätte bra betyg precis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 men ds är nästtan som nintendo64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Här är en bild som jag hittade :P Bara grymt bra bild :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Gå in på Gamespot (kan du inte adressen så undrar jag vad du gör på ett spelforum) där finns massa bilder. Namnet har växlat från Star Fox 2 till Star Fox Armada för att slutligen bli Star Fox Assault. Och ja det är det slutliga namnet jag har nämligen sett omslaget till spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Jag tycker att det bara är onödigt att Nintendo ger ut Starfox: Assault. För det första så är Fox så ful man kan tänka sig. För det andra varför gjöra ett skutspel av ett bra äventyrsspel? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag tycker att det bara är onödigt att Nintendo ger ut Starfox: Assault. För det första så är Fox så ful man kan tänka sig. För det andra varför gjöra ett skutspel av ett bra äventyrsspel? :angry: Jag tycker det inte alls är onödigt att Nintendo ger ut Starfox: Assault. Det är i stället BRA(enligt mig)..... Spelen är ju helt klart anorlunda än andra spel, men det är det jag tycker är hela poängen med spelet!!!! Och jag tycker Fox inte alls är ful <_< ....Han och alla dom andra är skapade på ett jätte BRA sätt(enligt mig).... Men man får ju tycka vad man vill :visslar: :meddum: Hare Bra :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 jag tycker fox ser ut som en fluffboll och falco ser lite bögig ut men... resten ser bra ut :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Kolla Här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg