LaAD Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Om min kontroll är sönder kan man lämmna in den någonstans så kan dom laga den? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 :( Kankse där du köpte den???????????????? :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 tästa att ringa och fråga eb games ,games,tv spel börsen, :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Vad är det som e fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Som mina säkert har varit trssiga i gå-speken har gått sönder 2 kontroller så det är säkert så hans också men vad vet jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 köp en ny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Min kontroll har också pajat... Styrspaken drar åt höger, som om den har fastnat där :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Mmmm nintendo har aldrig vart bra på att göra kontroller!! :( Men ett tips att inte förstöra kontrollerna är att inte spela super mario party! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Jag tycker ninentendo gör bra kontroller men går lät sönder i styrspaken annars är dom helt okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Japp! Dom ligger rätt i handen... X-box's handkontroller är för stora... Når inte vissa knappar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Ja xbox är förstora en gång spelade jag xbox p afffärenn och då fastnade jag med skinnet på fingret i l knappen och det började blöda så gamecube kontroller är skönast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 hehe lol, jag hatar xbox dosorna särskilt dom gamla... men back to topic! jag kan inte spela med mina n64kontroller för deras spakar är slöa (dem hänger i sidorna ;)) och du, quazar, har du testat o testa igen med din kontroll? det kanske bara va att du tryckt den åt höger när du startade spela? då drar den ditåt hela tiden... annars kan du testa o dra den hårt åt vänster eller putsa på bollen (den som själva spaken sitter på...) på båda sidorna... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg