Gäst Skellington Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Det var min kusin som pajade min spak, han sög på den (han är två år) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 23 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Det var min kusin som pajade min spak, han sög på den (han är två år) HAHAHA :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Jag kom faktsikt på att en av mina kontroller gick sönder jag blec sur och snörde i väg den då blev speken paj så jag lämnade den på lagning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Är bara besvräligt att laga. Köp en ny. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 min kusin tog sönder min kompis kontroll på ssbm han tryckte så hårt(han är bara 6 år) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 det är nog billigare att köpa en ny än att laga den. ett tips är att inte röra någon spak medans gamecuben startar upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Är bara besvräligt att laga. Köp en ny. Det beror ju på hur många kontroller man harOm man har över 2-4 är det ju ingen fara att lämna in på lagning Men det är ju en annan sak att ha en kontroll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Min kontroll har också pajat... Styrspaken drar åt höger, som om den har fastnat där :ph34r: Ett vanligt fel som många gör, du har lagt kontrollen uppochner eller så har du tryckt den åt höger medans loggan syntes när du startar. Så lägg i en skiva starta och medans nintendo loggan syns håller du in x + y + starknappen då ska den återställas. OBS detta funkar bara på Gc. Om du har lagt den uppconer så är det bara lämna in den på reparation. Lämna in den där du köpte den, dom ska reparera den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg