Hoppa till innehåll

Simcity 4

frasse1

Rekommendera inlägg

Hej!

Skulle vilja ha hjälp med SIMCITY 4; finns det inte, som i SIMCITY 3000, ett fusk där man får alla hus och byggnader tillgängliga?

När jag tar upp fuskrutan och skriver in fusket så händer inget när man trycker ENTER?? Ska man inte trycka ENTER, eller?

Kan man överföra alla hus och byggnader från simcity 4 till simcity 3000?

Finns det inget fusk där man kan få mer pengar än USD 1000?

Toppen om någon kunde svara på detta!

Tack på förhand!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst data-typen

Hej!

Skulle vilja ha hjälp med SIMCITY 4; finns det inte, som i SIMCITY 3000, ett fusk där man får alla hus och byggnader tillgängliga?

När jag tar upp fuskrutan och skriver in fusket så händer inget när man trycker ENTER?? Ska man inte trycka ENTER, eller? 

Tack på förhand!!

i sim city och i alla andra sim-spel är valudan simdollar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Hej!

Tack på förhand!!

Jo, det finns ett fusk så man får mer pengar, men - tro mig. Man behöver inte fuska alls!! jag har en stad på närmare 200.000 inv som går med ett bra plus. Jag känner folk som har mycket större städer - utan fusk. Det handlar om att balamsera budgeten rätt, ha balans mellan de olika typerna av zoner samt att inte bygga för mycket - för fort. utgifterna måste man ge spelet tid att balansera up med intäkterna som tas av skatter och liknande.

Några andra fusk än pengar känner jag ej till. På releasechattarna (www.thesims.ea.com) så förklarade skaparna av spelet också att det var gjort så fusk om belöningar och byggnader inte fanns. Detta fick vi som registrerat våra spel veta innan det kom ut.

Kompisar som är experter på Simcity 4 idag har inte heller hittat några fusk - de använder inte ens penga fusket. Sfter att ha testat det i ett spel fann jag att utgifterna ej balanserades upp lika snabbt som utan fusk.... mycket intressant faktiskt. Den staden utplånade jag. :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OJJ va svårt de va att hitta fusk till simcity4 da

Available codes

While playing, press Ctrl + X to display the console window. Type one of the following codes, then press Enter to activate the cheat. If you entered the code correctly, the console window will close.

Result -- Cheat

1,000 more Simoleons in treasury -- weaknesspays

Change city name -- whererufrom [name]

Change mayor name -- hellomynameis [name]

Toggle the 24 hour clock -- stopwatch

Start recorder -- recorder

Green tinge on map -- gol

Turn advisors into llamas -- dollyllama

Set magnification level -- sizeof [0-100]

No power requirement for all buildings -- fightthepower

No water requirement for all buildings -- Howdryiam

Hide empty zone color -- zoneria

Toggle cell warnings -- tastyzots

f*n asså första sidan jag gick in på hitta jag de här

TIPS:

happypuppy.com

911cheats.com

kolla dessa sidor om ni skall ha fusk till spel (consoller, MAC eller PC)

Redigerat av ReGaLiS
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...