frasse1 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Hej! Skulle vilja ha hjälp med SIMCITY 4; finns det inte, som i SIMCITY 3000, ett fusk där man får alla hus och byggnader tillgängliga? När jag tar upp fuskrutan och skriver in fusket så händer inget när man trycker ENTER?? Ska man inte trycka ENTER, eller? Kan man överföra alla hus och byggnader från simcity 4 till simcity 3000? Finns det inget fusk där man kan få mer pengar än USD 1000? Toppen om någon kunde svara på detta! Tack på förhand!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 om man kan datorer så kan man göra nästan med alla spel, jag gorde så att en robot på ett spel döda alla i ett slag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Hej! Skulle vilja ha hjälp med SIMCITY 4; finns det inte, som i SIMCITY 3000, ett fusk där man får alla hus och byggnader tillgängliga? När jag tar upp fuskrutan och skriver in fusket så händer inget när man trycker ENTER?? Ska man inte trycka ENTER, eller? Kan man överföra alla hus och byggnader från simcity 4 till simcity 3000? Finns det inget fusk där man kan få mer pengar än USD 1000? Toppen om någon kunde svara på detta! Tack på förhand!! i sim city och i alla andra sim-spel är valudan simdollar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nina Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Hej! Skulle vilja ha hjälp med SIMCITY 4; finns det inte, som i SIMCITY 3000, ett fusk där man får alla hus och byggnader tillgängliga? När jag tar upp fuskrutan och skriver in fusket så händer inget när man trycker ENTER?? Ska man inte trycka ENTER, eller? Kan man överföra alla hus och byggnader från simcity 4 till simcity 3000? Finns det inget fusk där man kan få mer pengar än USD 1000? Toppen om någon kunde svara på detta! Tack på förhand!! Jo, det finns ett fusk så man får mer pengar, men - tro mig. Man behöver inte fuska alls!! jag har en stad på närmare 200.000 inv som går med ett bra plus. Jag känner folk som har mycket större städer - utan fusk. Det handlar om att balamsera budgeten rätt, ha balans mellan de olika typerna av zoner samt att inte bygga för mycket - för fort. utgifterna måste man ge spelet tid att balansera up med intäkterna som tas av skatter och liknande. Några andra fusk än pengar känner jag ej till. På releasechattarna (www.thesims.ea.com) så förklarade skaparna av spelet också att det var gjort så fusk om belöningar och byggnader inte fanns. Detta fick vi som registrerat våra spel veta innan det kom ut. Kompisar som är experter på Simcity 4 idag har inte heller hittat några fusk - de använder inte ens penga fusket. Sfter att ha testat det i ett spel fann jag att utgifterna ej balanserades upp lika snabbt som utan fusk.... mycket intressant faktiskt. Den staden utplånade jag. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 i sim city 3000 tryck Ctrl + Alt + Shift + F och skriv:i am weak så får du nästan allt gratis (alla byggnader tex.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReGaLiS Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 (redigerat) OJJ va svårt de va att hitta fusk till simcity4 da Available codes While playing, press Ctrl + X to display the console window. Type one of the following codes, then press Enter to activate the cheat. If you entered the code correctly, the console window will close. Result -- Cheat 1,000 more Simoleons in treasury -- weaknesspays Change city name -- whererufrom [name] Change mayor name -- hellomynameis [name] Toggle the 24 hour clock -- stopwatch Start recorder -- recorder Green tinge on map -- gol Turn advisors into llamas -- dollyllama Set magnification level -- sizeof [0-100] No power requirement for all buildings -- fightthepower No water requirement for all buildings -- Howdryiam Hide empty zone color -- zoneria Toggle cell warnings -- tastyzots f*n asså första sidan jag gick in på hitta jag de här TIPS: happypuppy.com 911cheats.com kolla dessa sidor om ni skall ha fusk till spel (consoller, MAC eller PC) Redigerat 17 Mars 2005 av ReGaLiS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.