Dezen Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Var kan man få tag på en billig dvd spelare med installation? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Med installation? Alla hårdvaror går att installera (utom möjligtvis en extern hdd som jag ha :( ). Köp en DVD spelare en närmaste elektronikbutik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Vad kostar det då och jag skrev installation för att jag inte vet om datan e förberedd för dvd spelare (pappa säger så iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Kanske går att köpa på http://www.komplett.se annars kan man väll söka på google? Vill också påminna dig om att det heter dator inte data ;) data är information på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Vad kostar det då och jag skrev installation för att jag inte vet om datan e förberedd för dvd spelare (pappa säger så iaf) Jaha. Det brukar hänga med en installations cd till brännare i alla fall. Läsare ska nog gå utan installation men om det krävs installation så hänger det troligtvis med en installation cd också så du kan vara lugn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Inläggskåta, cloud =P Bara att köpa nåt billigt skrafs, trycka in den i datorn, sen brukar datorn fixa det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Ok men vad kostar en som e tillräkligt bra för att man ska kunna spela slaget om midgård? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Ok men vad kostar en som e tillräkligt bra för att man ska kunna spela slaget om midgård? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Jag är inte säker men jag köpte en DVD-brännare i helgen och den kostade ca 700kr och en brännare är väl dyrare än en läsare så några hundra bara kanske det kan kosta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Ok e den billigare på Siba än On Of eller Elgiganten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Det är möjligt. Kolla på deras websidor så för du ett hum om vad de kan kosta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Här är den om du klickar vidare.Hittade en för 300 på Bredband i Kristiandstad tror ni den e tillräkligt bra för att spela slaget om midgård? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.