Skinnpytte Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Vaddå jag har inget chippat men min kompis SÄGER att man kan chippa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 svara på min fråga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 jag fattar inte vad du menar :blink: :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Chippa = Lagligt (tror jag) Ladda ner spel = olagligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 tror jag med !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 MANGA MASTER SA ATT LADDA NER SPEL ÄR OLAGLIGT MEN ATT CHIPPA ÄR LAGLIGT VAD BLIR BÄTTRE NÄR MAN CHIPPAR? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 hehe jag fattar inte vad man gör när man chippar men tex project 64 kan få böta en hel livstid om dom blir påkomna... och alltså är det olagligt att ladda ner spel... köp dem istället... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Att chippa är helt lagligt... Sedan kan du ju tanka ner spel till datorn och bli gripen av snuten... Eller så kan du importera spel från t.ex. USA... Deras spel är väldigt billiga... Kostar runt 50 kr. st.... Så det är bättre att importera än att tanka från nätet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 dom kostar väl inte bara 50 kr = 5 dollar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 säg nån sida som man kan importera på men det är väl lagligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg