fuskarna Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Nån som vet vart man får man pokemonflöjten? Har fastnat och fattar ingenting! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Lavender Town! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Skitlätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Läs på Pokémon Guld/Silver Silver wing och Pokéflute Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Skitlätt! om du tycker det är så lätt varför svarade inte du hur man gjorde då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Detta va skitsvårt för mig med fast till slut l.öste jag det har itemfender gå till Cerulean tryck ppå itemfender i gymet kommer du hitta en grej sedan gå till det stället där dom hade elektriska huset som jag brukar kalla det snacka med gubben. Fly till spökstaden i ett hus kommer en ge dig en pokeflöjt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Sparky man måste vara ganska nära när man använder Itemfinder Ps. Grejen är i vattnet i mitten Ds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg