Tibia_Azzer Skrivet 28 December 2003 Rapport Skrivet 28 December 2003 E de bäst å välja light lr dark side på banan när man ska döda lr inte döda rosh? vad blir skillnaderna, e de svårare på nån av dom lr? Citera
pollenallergi Skrivet 28 December 2003 Rapport Skrivet 28 December 2003 E de bäst å välja light lr dark side på banan när man ska döda lr inte döda rosh? vad blir skillnaderna, e de svårare på nån av dom lr? ¨ Det är lättare att välja light side men roligare att välja dark side. Skillnaderna är att det blir svårare på Dark Side eftersom man inte "joinar" Tavions team, så man slåss mot båda onda och goda jedis. I slutet får man först döda Tavion sen ska man döda Kyle (snyft). Om du inte är så bra så ska du välja light! Men man vill ju döda Rosh för han e sååå ful och korkad! Citera
Tibia_Azzer Skrivet 28 December 2003 Författare Rapport Skrivet 28 December 2003 blir de nån skillnad på onda å goda krafter man tar på lr? Citera
pollenallergi Skrivet 28 December 2003 Rapport Skrivet 28 December 2003 blir de nån skillnad på onda å goda krafter man tar på lr? Igentligen inte.... Men vill du vara en "god" elev så ge mest på dom goda... Men dom onda krafterna rockar fet hårt! Du kan tex ge endast på ljusa krafter och ändå bli ond! Det är en ändring från de tidigare Jedi Knight spelen som jag tycker e bra! Citera
Tibia_Azzer Skrivet 28 December 2003 Författare Rapport Skrivet 28 December 2003 härligt.... e de nån annan än Trunks som spelar JA ? Citera
Heaz Skrivet 29 December 2003 Rapport Skrivet 29 December 2003 Jaghardet!Det är as kul!Jag har kommit till en bana där man möter en Rancor i början(svår) Citera
Lanan Skrivet 29 December 2003 Rapport Skrivet 29 December 2003 Jag har också Jedi academy..men goda sidan e så äckligt lätt och snällt..mörka e åtminstone en utmaning så får man slakta den dumma rosh..Ärligt han e störande :evil: Citera
Heaz Skrivet 30 December 2003 Rapport Skrivet 30 December 2003 Kan man välja sida?Jag är goda!när jag mötte rosh så dog han aldrig. Ska det vara så? Citera
Tibia_Azzer Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Skrivet 30 December 2003 om du itne dödar rosh blir du god, då blir sista banan lättare utom när man möter Tavion (har klarat spelet nu =) ) Citera
Heaz Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 Är det någon övning på något sätt? Citera
Lanan Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 Nejj man bara väljer om man vill döda Rosh eller inte... Dödar man honom så blir man på mörka sidan och får alla emot sig på sista banan Skonar man den dummern så blir man på ljusa sidan och kämpar med ljusa jedis på sista banan OBS! e man ljus är det fler mörka än ljusa på banan. Citera
coola Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Skrivet 13 Januari 2004 hjälp på banan efter dark waider stolt eller hur de stavas då den där gröna strålen som åker upp vad ska man göra snälla help Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.