Mezox Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Vad är fable för spel? Vad går det ut på? Vad ska man göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Vad är fable för spel? Vad går det ut på? Vad ska man göra? fable är ett äventyrs spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 läs en recension av spelet på någon spelsida så får du reda på vad det handlar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurra_25 Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Fable är ett rollspel där du är en karaktär. Du växer,gifter dig,krigar,och lever en krigares liv. Du får även välja genom dina handlingar om du vill va ond eller god Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 som dom säger på reklamen "allt du gör har en konsenkvens" not sånt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurra_25 Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 reklamen stämmer inte riktigt. varje handling har inte en konsekvens, du måste göra många onda/goda handlingar för att det ska märkas nån skildnad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 ja de e sant men om jag gör som jag o dödar en hel stad (jag spara innan å gick tillbacka) så får det ganska många konsikvenser min onda mätare blev full :evil: jag fick jättestora horn o det rök under marken på mej hehe o jag fick 80000 i böter men dom pengarna hadde jag inte så jag kan inte visa mej i stan (tur att jag spara innan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurra_25 Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 ja de e sant men om jag gör som jag o dödar en hel stad (jag spara innan å gick tillbacka) så får det ganska många konsikvenser min onda mätare blev full :evil: jag fick jättestora horn o det rök under marken på mej hehe o jag fick 80000 i böter men dom pengarna hadde jag inte så jag kan inte visa mej i stan (tur att jag spara innan) Även sånna stora brott glöms bort med tiden du kan gå till en annan stad å sova ca två dagar , sen är dina synder bortglömda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg