Venom Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Jag har just blivit vuxen Link och den där Sheik säger att man ska ta sig till kakariko Village och göra nån j*vla sak men jag vet inte va jag ska göra. Hjälp mig! //Venom :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Du ska till kyrkogården och knuffa en grav och hoppa ner i den. Där ska du tävla med ett spöke, och om du vinner får du hookshoten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Sen kan du ta en hjärtbit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Ja, högst upp i kvarnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Men du måste först spela song of time framför ett block. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Men man måste spela den om över huvudtaget ska kommaa därifrån! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Men man måste spela den om över huvudtaget ska kommaa därifrån! mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 jag van inte men jag fick hookshoten ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 jag van inte men jag fick hookshoten ändå Man behöver inte vinna. Det räcker med att hinna fram innan sista dörren går ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Du ska till kyrkogården och knuffa en grav och hoppa ner i den. Där ska du tävla med ett spöke, och om du vinner får du hookshoten! Man ska ju inte Tävla med spöket det är ju ingen tävling. Man ska bara följa efter Spöket så bra så att man hinner i genom olika sten portar på en viss tid. När man hör et tictack ljud så stängs nästan portarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 det låter altid ett tick-tack ljud då man är nära en port PS bli inte bränd av elden DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg