Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 jag försvarar inte Adema,jag tycker också att han är en h*lvetes liten 6 åring( :lol: )och han uppför sig som om han våre Pokemonarnas egna djävul och jag önska att jag skulle kunna mörda honom men ändå......Fast han e ju en Pokemon hatare så jag säger att Adema är en Golden k*k(i stället för Golden Sun,och jag vill inte förålämpa Golden Sun-fans.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Jag vill inte heller förolämpa Golden Sun fansen egentligen. Men Adema ger mig inget val! Jag säger som du Rockodile: Adema är en riktig GOLDEN K*K. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 " Ger mig inget val " Eller så kan du bara ignorera honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 15 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 (redigerat) jag hittar inte berrycrusher :( vet inte ens var stan ligger :( Redigerat 15 Mars 2005 av Gryphon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg