Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Varre nån som såg Melodifestivalen i Göte? Vem tycker ni då är bäst? Shirley?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 näääeee usch för melodifestivalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Har bara hört en låt och det är Nordmans låt och den var rätt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Nordman :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Kekko, menar du att de var bra eller dåliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Weeo, har aldrig varit så mycket för schlager, tittade dock lite igår... Nordman var velle den bästa? lr? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 melodi festivalen ? nä det är ju bara sjit hård rock rockar fett :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 www.skrivihop.com , www.stava.se ....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 jag kan säga melodifestivalen är inget för mig. musiken altsså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Av de låtar jag såg måste jag nog säga att de bästa var Pay Tv och Nordman. För övrigt så var nog alla låtar dåliga. Låt mig bara säga att de var inte min stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jag tycker att The Wallstones skulle vunnit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.