Rukario Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Tänkte att ni som inte visste kanske ville veta att man kan få en sak som heter poke rus.den gör så att ni kan träna pokemon lättare lr nåt.http://www.serebii.net/games/pokerus.shtml Fick höra man kanske kan hitta celebi på route 123 men man har bara 1 i 268,435,456 vilket gör celebi till den mest sällsynta pokemonen som finns.Men det e bara ett rykte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 (redigerat) 1.Pokerus gör så att dina Pokemon blir starkare.Den smittar snabbt=skitbra.Har en Azurill med Pokerus,man får den genom att,ja,tur gäller det.Om man har tur så finns det en vild Pokemon med Pokerus. 2.Celebi,det är ett rykte,men Serebii.net försöker säga att Celebi inte finns på dom ställena.Det är bara skit som nån hittat på,Celebi finns inte någonstans där.Man kan överhuvud taget inte få honom där.... Redigerat 16 Februari 2005 av Rockodile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 pokerus kan väll vara shiny?om en pokmeon har pokerus kanske den har shiny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 det är 1% av 100000000000000000000000000000000000000000% att en sån kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 i vilken version finns pokerus? och hur får man den? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 16 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 (redigerat) i vilken version finns pokerus? och hur får man den? :blink: pokerus finns på ruby/sapphire om den finns på fr/lg vet jag inte för jag har inte fått pokerus.Man får pokerus genom att möta en vild pokemon som har det chansen e väldigt liten att man möter en sådan pokemon. Redigerat 17 Februari 2005 av Veemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Det var ju det jag sa! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 1.Pokerus gör så att dina Pokemon blir starkare.Den smittar snabbt=skitbra.Har en Azurill med Pokerus,man får den genom att,ja,tur gäller det.Om man har tur så finns det en vild Pokemon med Pokerus. 2.Celebi,det är ett rykte,men Serebii.net försöker säga att Celebi inte finns på dom ställena.Det är bara skit som nån hittat på,Celebi finns inte någonstans där.Man kan överhuvud taget inte få honom där.... Rockodile, jag kunde inte ha sagt det bättre själv. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Om man möter en sån pkm me virus, måste man använda en attack på pkm för att få d eller räcker d me att man bara möter d och sen springa iväg så få man viruset? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Ja,så gick det med min Azurill..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 för mig med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg