Hoppa till innehåll

Pokerus

Rukario

Rekommendera inlägg

Tänkte att ni som inte visste kanske ville veta att man kan få en sak som heter poke rus.den gör så att ni kan träna pokemon lättare lr nåt.http://www.serebii.net/games/pokerus.shtml

Fick höra man kanske kan hitta celebi på route 123 men man har bara 1 i 268,435,456 vilket gör celebi till den mest sällsynta pokemonen som finns.Men det e bara ett rykte

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

1.Pokerus gör så att dina Pokemon blir starkare.Den smittar snabbt=skitbra.Har en Azurill med Pokerus,man får den genom att,ja,tur gäller det.Om man har tur så finns det en vild Pokemon med Pokerus.

2.Celebi,det är ett rykte,men Serebii.net försöker säga att Celebi inte finns på dom ställena.Det är bara skit som nån hittat på,Celebi finns inte någonstans där.Man kan överhuvud taget inte få honom där....

Redigerat av Rockodile
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

i vilken version finns pokerus?

och hur får man den? :blink:

pokerus finns på ruby/sapphire om den finns på fr/lg vet jag inte för jag har inte fått pokerus.Man får pokerus genom att möta en vild pokemon som har det chansen e väldigt liten att man möter en sådan pokemon. Redigerat av Veemon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1.Pokerus gör så att dina Pokemon blir starkare.Den smittar snabbt=skitbra.Har en Azurill med Pokerus,man får den genom att,ja,tur gäller det.Om man har tur så finns det en vild Pokemon med Pokerus.

2.Celebi,det är ett rykte,men Serebii.net försöker säga att Celebi inte finns på dom ställena.Det är bara skit som nån hittat på,Celebi finns inte någonstans där.Man kan överhuvud taget inte få honom där....

Rockodile, jag kunde inte ha sagt det bättre själv. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...