Gäst Kaktus-Killen Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Chart över hur snabbt man klarar ut HL2 Easy: 1 - 2 timmar Medium: 2 - 3 timmar Hard: 3 - 4 timmar HL2 e ganska kortvarigt utan moddar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Så j*vla bra är det inte, men visst det är kul som f*n ett tag !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 HALF LIFE 2 E DT BÄSTA SPELET NÅNSIN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Har inte kört half-Life, men det verkar vara väldigt roligt... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Det är väldigt roligt.. Även fast jag köpte det för source skull så spelar jag det ändå.. wofze hur kunde du säga "Enligt mig är det inget speciellt med spelet" när det senare står att du inte har spelat det?? lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Visst, det kanske är ganska bra men inte värd en 10:a. En 8:a kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 det kanske inte är "världens bästa" spel för mig men det är jätteroligt.speciellt på ravenholm. De flesta här säger ju säkert att HL2 e kasst bara för att de använder "notarget", "noclip" å sånt.. 8/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg