Hoppa till innehåll

Cod Lustiga Färger Och Andra Fel


epaaj
 Dela

Rekommendera inlägg

Varför blir det konstiga färger på vissa saker när jag spelar Call of Duty? Det har funkat perfekt förut men jag har instalerat om det och nu får vissa saker lustiga färger. Jag har tagit en bild som finns på http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/shot0001.jpg Ni ser färgerna på taken en bit bort. Varför blir det så?

 

Jag har dessutom fastnat helt i slutet av den här banan. Inte för att det är svårt utan för att det hoppar ur så fort jag klarar banan. Borde jag installera om spelet eller kan det vara något annat som stör? Kan någon fil vara trasig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, men jag har inte gjort det vad jag vet. Men färgerna går ju att leva med. Ser faktiskt lite kul ut ibland när man inte retar sig på dem :P

Däremot är det extremt jobbigt att inte kunna spela för att det hoppar ur så fort jag trycker på continue efetr jag klarat banan. Ska jag installera om spelet eller vad ska jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag hade det problemet förut oxå. men jag tankade bara nya drivrutiner till mitt grafikkort så försvann alla hippie färger! om det inte funkar för dig testa uppdatera

alla drivarna på datan. ett annat problem kan va att du har ditt grafikkort klockat lite för mycket. tror inte jag kan komma på nått mer som kan va fel på. förutom

att krafikkortet e trasigt

 

hoppas det löser sig :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...