Gäst x0t Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 jag spelade barbie på dreamcast engång i en affär, de äger!! tror iallafal att ja spelade det, eller så var det lejonkungen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 visste ni att det finns inbyggt modem i det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Här finns priser och hur dom ser ut och sånt (Gjort av mig) http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=41705 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Här finns priser och hur dom ser ut och sånt (Gjort av mig) http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=41705 Jag håller inte med till 100% Men det var bra gjort, :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Tack :) Tog ganska lång tid med att ändra färgerna och sånt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 den va inte direkt cool men HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA vad ful Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 dreamcast ha ju den snyggaste formen av alla spel konsoler! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Tack :) Tog ganska lång tid med att ändra färgerna och sånt.. Varför ändrar du färg på texten hela tiden? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Vet inte , såg en göra det på ett annat forum och då tyckte jag det passade (speciellt med blått) Såg skönare ut att läsa och så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Ok, bra skrivet ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Dreamcast har absolut softaste desginen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Vafan snackar ni om handkontrollen är ju skönare och mindre än xbox handkontrollen!(den e as skön) Och det här är ju bästa konsolen någonsin!(typ) Den e ju visst snygg! Ni som aldrig rört en dreamcast kontroll säg inte att den är stor och oskön, det är bara hålla i en xbox kontroll då vet ni vad oskönt är! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg