Dark Elite Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Radeon är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Nej, GeForce är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Radeon ! är bäst för spel ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 tycker ej jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 SKIT I VILKET MÄRKE SOM E BÄST !! Både Radeon och Nvidia e bra!! Nej du ska inte köpa den datorn !! Köp inget med intergrerat grafikkort. Ditt FX5200 e bättre. Kan bara säga att den datorn suger hårt, du komemr bli besviken. 40Gb hårdisk, Jag kör med 60 och är verkligen inte nöjd med det jag kan få in. Köp en dator från komplett.se så får du en mycket bättre för samma pris. Tex AMD 64 3000+, 512mb minne, fx5200 för 4999:- Men välj själv vad du vill ha. Vill du ha en *urk* dell dator som suger lr vill du ha en komplett dator som äger hårt ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag har den datorn som är i länken, och jag har 80 gb i den, och jag har bättre minne och grafikkort och processor så min sån är bra, men den som är i länken är inte bra, men jag har ju som sagt köpt en bättre version av den datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pitroliiito Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Radeon e bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag har Radeon iaf. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Mandarin, jag gillar din inställning till Dell! (hata dell) om ni vill ha det bästa grafikkortet (iaf enligt mej) så ska ni skaffa något PCI Express kort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Dell är bra! Jag ser inget fel med doms datorer, det är ju dom som säljer mest datorer <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 DELL är ju bäst på datorer hur kommere sig att du hatar DELL O_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Vill ni veta varför jag och många andra hatar dell ?? 1. Dom säljer för dyra datorer 2. Det finns så mcyket bättre datorer som e billigare på komplett Jämför denna med *URK* denna. Dell har bättre grafikkort men inte bättre processor, hårdisk och pris. Varför säljer dell så dyrt ?? Jo, d utnytjar sin "berömelse". Bara för att något har ett Dell märke på sej kostar det tydligen MYCKET mer. Varför köper då folk dell ?? Jo, för att d tycker att d e status att ha en dyr och dålig dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.